Infolinia: 801 500 124
​​Zlecenie serwisowe poprzez stronę www.SklepyLaserowe.pl

 

Często zachodzi potrzeba zlecenia przeglądów technicznych, napraw i innych prac serwisowych. W takiej sytuacji, zarejestrowany użytkownik serwisu internetowego SklepyLaserowe.pl może to zrobić nie wstając od komputera, a będąc w podróży również z tabletu lub telefonu komórkowego.

  1. Logowanie w serwisie internetowym
  2. Ustalenie kodu B/N produktu – opcjonalne
  3. Wybór sklepu (punktu przyjęć) z mapki lub listy
  4. Wypełnianie formularza zgłoszeniowego
    1. do kogo (zleceniobiorca),
    2. jaki produkt/urządzenie,
    3. co do zrobienia,
    4. jak będzie dostarczony,
    5. jakie załączniki,
  5. Przeglądanie zgłoszeń serwisowych

1. Logowanie w serwisie internetowym

Logowanie polega na wpisaniu adresu e-mail i hasła użytkownika, który się wcześniej zarejestrował. W sytuacji gdy użytkownik nie jest zarejestrowany, ma możliwość zarejestrować się klikając odpowiedni odnośnik. Proszę kliknąć Strefa klienta w menu głównym albo odnośnik na dole strony, po lewej Na skróty/Logowanie klientów, a następnie wpisać dane logowania:

powrót na górę strony

2. Ustalenie kodu B/N produktu – opcjonalne

W sytuacji gdy produkt ma nadany kod B/N to pola zgłoszenia serwisowego mogą zostać automatycznie wypełnione. Proszę obejrzeć dokładnie Państwa przyrząd i odszukać żółtą nalepkę z kodem B/N, a następnie zanotować podany na niej kod:

powrót na górę strony

3. Wybór sklepu (punktu przyjęć) z mapki lub listy

Proszę teraz wybrać sklep partnerski klikając odpowiedni symbol na mapce Google, albo rozwinąć listę województw pod mapką, kliknąć województwo, a następnie wybrać i kliknąć nazwę żądanego sklepu z listy sklepów.

powrót na górę strony

4. Wypełnianie formularza zgłoszeniowego

Formularz zgłoszenia serwisowego otwiera się po kliknięciu na dole strony odnośnika Na skróty/Zgłoszenie serwisowe. Formularz można również przywołać klikając Serwis/Wyślij zgłoszenie serwisowe. Zaczynamy wypełnianie od podania danych zleceniobiorcy. W tym celu  proszę kliknąć listę rozwijalną w górnej części formularza:

powrót na górę strony

I na liście kliknąć Obecnie wybrany sklep.

powrót na górę strony

Potwierdzić komunikat klikając OK.

powrót na górę strony

Opcjonalnie, mogą Państwo zaznaczyć pole Wyślij kopię wiadomości do dystrybutora, w takim przypadku dystrybutor będzie powiadomiony o zleconej naprawie i może przygotować części. Również opcjonalnie, klikając prawym przyciskiem myszki odnośnik Otwórz link w nowej karcie, mogą Państwo sprawdzić dane adresowe sklepu/punktu przyjęć.

powrót na górę strony

Następnie podajemy dane produktu. W sytuacji gdy produkt został wcześniej zarejestrowany, wystarczy wpisać kilka początkowych znaków jego kodu B/N i kliknąć podpowiedź.

powrót na górę strony

Pola danych produktu są już wypełnione.

powrót na górę strony

W przeciwnym przypadku wpisujemy dane produktu w odpowiednie okienka:

powrót na górę strony

Następne trzy pola służą do wpisania szczegółów zlecenia. Pole środkowe, w którym wpisujemy opis uszkodzenia, albo zauważone problemy w pracy urządzenia, musi być wypełnione. Pozostałe są opcjonalne i należy je wypełniać w miarę potrzeb. Również serwis zamieszcza w tych polach swoje uwagi.

powrót na górę strony

W następnej części formularza znajdują się pola przewidziane do ustalenia sposobu transportu urządzenia do sklepu/serwisu i z powrotem. Proszę kliknąć odpowiedni przycisk i dokonać wpisu odpowiednio do preferencji w sprawie transportu.

powrót na górę strony

Ostatnia sekcja zgłoszenia to załączniki. Do zgłoszenia serwisowego można dołączyć dowolne dokumenty: zeskanowane faktury, gwarancje, zdjęcia uszkodzonych elementów itp. Jednocześnie można załączyć dowolną liczbę dokumentów. Proszę kliknąć przycisk Wybierz pliki, a następnie w eksploratorze Windows wybrać odpowiednie pliki.

powrót na górę strony

Nazwy plików załączonych do zlecenia widoczne są obok przycisku Wybierz pliki. Na tym kończy się wypełnianie formularza zlecenia serwisowego. Proszę teraz kliknąć przycisk Wyślij.

powrót na górę strony

5. Przeglądanie zgłoszeń serwisowych

Wysłane zlecenie można obejrzeć klikając odnośnik z numerem zlecenia po wybraniu opcji: Strefa klienta/Wiadomości i zlecenia/Aktywne zgłoszenia serwisowe.

powrót na górę strony

Zaraz po wysłaniu zlecenia, klient otrzymuje potwierdzenie e-mailem o otrzymaniu zgłoszenia przez sklep/serwis. W trakcie dalszych prac serwisowych otrzymają Państwo powiadomienia dotyczące poszczególnych etapów serwisowania. Państwa formularz zgłoszeniowy wzbogaci się o wpisy dokonane przez serwis, załączony kosztorys itp. O każdej zmianie statusu zlecenia będą Państwo informowani e-mailem, a aktualny stan prac, wycenę, korespondencję własną i serwisu mogą Państwo w każdej chwili sprawdzić klikając odnośnik z numerem zlecenia.